torsdag 29 november 2012

Torsdag...

Hej på er!!
Blir glest mellan inläggen här ibland... Just nu känns det supertråkigt att jag inte kan lägga in bilder på bloggen... För att kunna göra det måste jag starta en ny blogg... Vilket känns väldigt jobbigt just nu!! Men tids nog...:)

Jobbade kortis dag idag... 11-16! Lyxigt värre. Ally gav oss sovmorgon till 9:30, så det blev nästan bråttom och hinna till jobbet:)
Per och A har varit hos tandläkaren idag, ingen koll utan mest tips på bra mat, vad man bör undvika och dyl.
När jag kom hem åkte Per & Cirre ut på tur med fyrhjulingarna. Så jag ringde hit mamma, syrran och Theo på en fika...:) Kul med sällskap.
Lilla dockan var helt slut efter lite lek och stoj så henne har jag stoppat i säng....

Nu njuter jag av tystnaden i ett julmysigt vardagsrum. Ska se på ett antik program och äta nåt gott. Tantparty deluxe!:)

Imorgon är jag ledig... Spörs och se vad vi hittar på, ännu har vi inga planer...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar