tisdag 27 november 2012

Tisdag....

Hej på er!
Jag har precis lagt mig, alldeles underbart skönt!! Är ledig imorgon och hoppas att lilla prinsessan tar sovmorgon!:)

Idag hade Ally haft de bra på dagis! Hon var dock supertrött i eftermiddag. Så när jag kom hem åkte vi ner till svärisarna som bjöd på middag... Lyxigt och gott!! Fick tiden att gå lite, så vi packade oss hemöver vid 18:30. Lillan somnade direkt, spörs och se om hon vaknar inatt och är hungrig...

Ikväll har jag städat tv-rummet, satte även upp julgardinerna... Mysigt!
Per flydde fältet direkt jag nämnde städ... Han vet att mitt humör är lite svängigt när det ska röjjas!:)
Han återvände från sin lilla kvällstur lagom tills jag städat färdigt. Han tyckte det blev mysigt, så ett gott betyg kom han med iaf!:)

Nu: sova.... Underbart!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar