måndag 12 november 2012

Måndag...

Hej på er!
Jag har precis stoppat en trött liten dam i säng...
Jag har jobbat långdag idag, 8:30-18! Skulle börjat 9:45, men P var sjuk så då fick vi stressa iväg lite tidigare...
Dagen gick snabbt och vips var det dags att åka och hämta Ally i Åmot.
Mamma hämtade henne lite tidigare från dagis idag:)
Och tänk att hos mor stod maten på bordet... Helt underbart!! En portion är med hem till min övertidsarbetare också:) TUSEN TACK mamma, du är bäst!
Sitter och njuter lite i soffan nu... Ska snart ta tag i disken och tvätten! Eller så får den vänta tills nån annan dag:))

Eftersom det inte kom något blogginlägg från mig igår får jag redogöra min stressiga söndag också...
Jobbade 9-16, mycket pyssel på slutet så jag kom inte ifrån direkt kl fyra. Fick gasa som en galning till Line i åmot. Hon hade Perfect home party! Jag köpte mig två ljusstakar... Mer tillåter inte ekonomin för tillfället!
Stannade inte så länge eftersom vi skulle och fira svärfar på självaste farsdag... Per & Ally hade varit där längre, så när jag kom knallade vi hemåt ganska tidigt.
Väl hemma blev det lite mys med prinsessan innan vi nattade henne.
Satte på en film som jag slumrade till:) Var så himla trött! Sov som en stock inatt... Reagerade knappt när Per gick upp!:)

Ja just de, ikväll när vi kom hem låg det ett litet paket på bänken till Ally. Farmor Karin hade varit här med en body och ett par byxor från Me&i...:) Tusen miljoners tack!

God kväll...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar