onsdag 7 november 2012

Onsdag...

Hejsan!
Skrev ett inlägg igår, men tydligen försvann det bara huxflux??

Igår jobbade jag till kl 17, Allys farmor hämtade henne lite tidigare på dagis. Skönt för gumman med lite kortare dag! Per jobbade övertid igår så jag och Ally kosade oss ordentligt!:)
Pappa P köpte med pizza hem igår, lättvindigt!

Idag har lilla familjen varit lediga tillsammans. Givetvis vaknade Ally redan 7:20! Efter lite lek, bad och frukost åkte vi till Ch-berg en snabbis.
Per skulle testlåna en fyrhjuling så vi körde honom dit och gick på Konsum.
A somnade direkt vi kom hem. Efter en två timmar lång lur slog hon upp de blå! Då pälsade vi på oss och åkte på tur i skogen med pappa P...:) Grillade korv också, gott!!


Ally blev lite uttråkad på slutet så vi fick skynda oss hem..
Jag fick snabbfixa mig, min skjuts skulle komma 14:30!

I eftermiddag har jag, Lovisa och Johanna varit i Kongsvinger en tur:) Kollat in lite shopping, blev inga inköp för min del. Ekonomin tillåter inga utsvävningar!:(
En fika kostade jag på mig dock:)
Tack för idag flickor!!

Nu sover gumman gott och jag & Mr myser i soffan. Great day! Imorgon är det kvällsjobb som gäller, 15-20! Fiiin tid.
Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar