lördag 17 november 2012

Söndag...

Ja då var det söndag... Klockan är 00:12 och jag är pigg som en mört! Himla typiskt va...

Har haft en bra dag...:) Har inte gjort allt för mycket, men har bockat av några punkter på "att göra listan".
Nu när jag jobbar hinns inte hemmet med på samma sätt som tidigare, det är fulla tvättkorgar, skitiga golv och flottig spis. Kylen & frysen ekar tom och allt känns bara kaos...
Jag har inte riktigt kommit in i den "nya" vardagen än, men det kommer väl:)

Åkte iväg och handlade själv förut... Så nu har vi mat o dyl i några dagar!:) Passade även på att köpa en present till en liten goding som fyller 3 år imorgon!
Väl hemma sov mina sötnosar... Per vaknade när jag började plocka i kylen, men Ally slumrade vidare... Hon sov 2 timmar, och vaknade lagomt till vi skulle äta tacos.. Ungen har en inbyggd mat-radar. Varje gång vi ska äta, då vaknar hon!! (ska nämna att vi åt i skift när hon var liten)
Med lite mat i magen var det full fart... Vi bakade och stökade i köket! Ally satt i sin matstol och kollade på, provsmakade och godkände!:)
Resultatet blev lite brownies och kladdmuffins...

Lilla fröken tig kvällen vid 21 och jag och Mr har sett på filmen sommar med Göran! En riktig "drar täcket över fejset film"... Skämdes som en tok emellanåt, men en riktigt bra film!:)

Nu ska jag pröva på och sova...
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar