onsdag 14 november 2012

Onsdag...

Hejsan!!:)
Hoppas ni haft en bra en bra dag. Jag har jobbat "kort dag" idag, 8:30-14:30! Jobbade kortis eftersom dagis stängde kl 15 idag. Hämtade en nöjd, liten dam...:) Som blev ännu nöjdare när hon såg att vi hade besökare här hemma! Ida & Theo har varit här på eftermiddagen och lekt...:)
Blev lite skevt med A:s sovning idag... Hon somnade vid 17, så jag misstänker att jag får väcka henne om en liten stund...
Per jobbar övertid även denna dag, så just nu slappar jag i soffan. Gött!

Igår jobbade jag t 17. Väl hemma Blev det bus och mys med en speedad dotter... Hon var helt crazy, sprang runt och bara skrattade!:) Efter en dusch tog vi kvällen tidigt... Sov såå gott! Var trots det var jag trött när klockan började plinga vid 6:30...

God kväll...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar