lördag 10 november 2012

Lördag...

God morgon!
Vi fick lite sovmorgon idag, lilla fröken sov till 9:30!:) Underbart.

Igår började inte jag förrän kl 15. Så vi hade besök på förmiddagen av Cirre, Desiree och C:s syskonbarn Cornelia.
Trevligt med fikagäster!
På jobbet gick tiden supersnabbt och jag fick gjort lite snabbfix på "min" avdelning. Jag tog hälja med gott samvete, iaf tills imorgon då jag jobbar 9-16!:)
När jag kom hem var Ally vaken, lycklig morsa vill jag lova! Hon brukar som regel sova när jag jobbar kväll men inte igår:) Hon hade dock sett till att huset var en enda röra, kan säga att det var saker precis överallt!

Nu duschar Per & Ally, jag ligger kvar i sängen och lyssnar på deras konversation...
Föräldrar hör vad de vill höra...
-aaaddadaa.
-Anka ja Ally, duktig du är!!:) helt otroligt.
Hon kommer säkert inte växa upp i tron att hon är världsbäst... :) det får bli ett senare problem!

Igår hade Ally tofsar för första gången...:) lite svårt att få dem å sitta, men det gick ganska bra. Hon blev sur när jag satte i dom, men sen brydde hon sig inte...:)

Nu får det bli lite frukost innan vi kickar igång dagen! Ida, Emil & Theo ska komma hit och kolla in pers lånegods. Annars har vi inga speciella planer...:) älskar lediga dagar!

Ha en fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar