onsdag 21 november 2012

Onsdag...

Hejsan!
Här kommer några rader från en trött morsa... Har jobbat tidigt, eller ja för mig är 8:30 tidigt, denna vecka... Så nu tar jag 2 dagars välförtjänt ledigt!:) Jobbar till helgen, misstänker att norskarna kommer invadera Ch-berg!

I eftermiddag har vi haft Ida, Emil och Theo här på besök... Jag gjorde tacogratäng och bjöd på, barnen lekte och vi snackade... Bra dag!:)

Lilla skruttan har denna vecka inte sovit mer än en gång/dag. Detta har resulterat i en liten tröttis på kvällarna... Ikväll stoppade vi henne i säng vid åtta, hon somnade utan ett pip. Lilla tröttisen!
Undrar om hon håller på och ändrar sina sovrutiner nu... Med tanke på att hon sover hela nätter (peppar, peppar ta i träd) så kanske hon inte har samma sömnbehov dagtid??
Spörs och se... De är så opålitliga de små liven!:)

Nu ska jag lägga mig och sova, efterlängtat och välbehövligt... Hoppas Ally ger oss sovmorgon... Amen!

Natti natti!

Förresten om ni har vägarna förbi h&m finns det nu massa snygga, stickade tröjor till halva priset.. Skynda fynda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar