fredag 5 oktober 2012

Fredag...

Hejsan!
Härligt höstväder vi har idag...:) Skönt och slippa regn för en gångs skull!

Igår var det inskolning på dagis. Gick ganska bra, dock var fröken tok-trött så det var lite gnälligt!
Efter dagis åkte vi på mekonomen och ställde ner bilen för service! Väl hemma somnade Ally som en stock... Line kom och klippte mig, lagom till fikat slog Ally upp de blå!:) (btw, lyxigt att frisören kom på hembesök... Tusen tack!!)
När pappa P kom hem åkte jag direkt och hämtade upp systeryster. Jag, mamma, syrran, moster och kusin skulle käka lite Thai och se på bio... Såg hypnotisören, kan verkligen rekommendera den... Spännande & bra! Trodde syrran skulle käka upp scarfen ett tag...:)
Jättetrevlig kväll som måste göras om igen snart!

Hemma hade Per fått lägga lilla bus redan kl 19... Hon hade varit helt slut! Som tur va hade Cirre & Desiree kommit och hållit honom sällskap.

Efter lite snack med sambon blev det duschen och sen bingen! Somnade gott vill jag lova...:)

Vaknade av att Ally ville ha mat vid 5 snåret... Sen somnade vi om gott igen! Fick väcka henne 8:15, och stressa iväg på dagis.
Idag har det gått såå himla bra!! Hon har ätit, sovit och lekt. Jag har tom åkt ifrån i en timme!:)
Fröknarna var supernöjda och jag likaså! Känns verkligen bra. Idag serverades pannkakor & köttsoppa, lilla damen hade ätit massa...

Nu ska vi invänta Per som borde dyka upp snart...
Ikväll ska jag och fira bästa Kari! Perra ska vara hemma med lilla prinsessan eftersom vi inte har nån barnvakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar