onsdag 10 oktober 2012

Bra kväll...

Eller inte!!
Eftersom Per är iväg på äventyr ikväll och Ally var supertrött efter dagis och besök hos mormor & morfar tänkte jag ikväll sy. Problemen har bara haglat över mig... Krånglade med den jäkla maskinen läänge, tillslut åkte den in i skamvrån. Ska fråga svärmor imorn vad jag gjort fel! Under tiden har Ally krånglat som tusan. Hostan är som värst på kvällen och nu är hon snorig också... Stackars lilla!
Efter en av tusen turer upp till lillans sovrum halkade jag i trappen påväg ner.. Lyckades få tag på räcket som tur va... Nu har jag bara "bränt" mig i händerna.
Och som grädde på moset är jag hungrig! Lyckligtvis är det något jag kan lösa på egen hand direkt!:)

Min jägare var visst på hemgång nu... Då känns det genast mycket bättre!:)

Fick förresten Allys första dagiskort idag... Lilla sötnosen blev så fin!! Ni får en liten smygkik sålänge!:)

Imorgon väntas frukostmys med en skön böna... Can't Wait!!!!:))

God kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar