onsdag 17 oktober 2012

Onsdag...

Hej på er!
Idag jobbade jag lite extra, 8:30-14. Fin dag!:) Ally har varit hos mormor. Där hade hon haft de bra...

På jobbet hade vi en kanon dag!! Duktiga kollegor har jag minsann...:)

Har lyckats bli förkyld, jippi!! Känns verkligen olägligt, hoppas det är snabbt övergående!

Ikväll har vi haft besök av finaste Catrin. Vi har käkat lite och snackat! Trevligt värre:) Ally fick 2 Superfina Ralph lauren tröjor i present... Gissa om mamman blev nöjd??
Mamman blev också väldigt avundsjuk på C:s Marc Jacobs klocka... Skulle kunna hugga av mig ena armen för en sån!:)

Lilla fröken fis har varit lite gnällig ikväll... Tror det är tänder på G!

Nu ska vi kolla lite på tv:n, sen blir det sängen tidigt.
Är inte riktigt van att jobba än känner jag... Blir så sliten på kvällen! Det "nya" livet med tider och passa, jobb, dagis osv är en omställning utan dess like.

Igår skulle jag lämna Ally på dagis 7:45, tyckte jag var ute i god tid. Ändå möter jag påväg till dagis Pernilla. Då hade hon redan lämnat och var påväg t jobbet... Gissa om jag gasade!:) sprang in på jobbet, och hann i tid! Puuh. Imorgon börjar jag inte förrän kl 15, ska bli skönt. Ska försöka städa lite, det har hamnat lite på efterkälken denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar