måndag 22 oktober 2012

Måndag...

Ny vecka, nya möjligheter!:)

Idag jobbade jag 8:30-16:45, vilket innebar långdag för Ally på dagis. Efter en rolig inventeringsdag på lagret hämtade jag en nöjd dam på dagis! Det hade gått bra idag, thank god!
Och det gick bra för oss med räknandet... Chefen köpte massa godis och dricka till oss, då räknade vi som galningar...:) Det krävs inte så mycket minsann.

Imorgon måste jag ställa klockan liite tidigare än jag gjorde imorse... Jag fick äta frukosten på jobbet och sängen blev obäddad (hate it!).
Ally vaknade hursomhelst av sig själv imorse, dock lite trött... Hon gjorde dock lite gymnastik för att komma igång, se bilder!:)

Nu ska jag duscha, se lite på dumburken, sen tar jag tidig kväll... Lååång dag på jobbet imorn, 8:30-tidigast 23!! Men sen är inventeringen för i år jord...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar