söndag 14 oktober 2012

Söndag...

Hej på er!
Hoppas er helg har varit bra. Vår har varit bra, sen har dock gått supersnabbt!

Inledde dagen med lite sovmorgon. Gick och hämtade lilla älsklingen vid elva... Hon hade haft det bra. Igår hade hon varit med farmor på kalas hos Jonna som fyllt 6 år!:)

Förövrigt har dagen varit helslapp... Ally sov 3 timmar mitt på dagen, jag och Per slappade i soffan. Fick besök av min mamma och mormor:) trevligt!

Ikväll har jag & Ally varit i Åmot en snabbis. Jag skulle se om jag kunde hitta nån snygg väska och några innerkuddar. Kuddar hittade jag, men däremot väska var det sämre med!
Jag ska ju börja JOBBA imorgon, och nu behöver jag givetvis en snygg väska. Skötväskan som har fungerat som handbag sen Ally föddes känns väl inte sådär jätte hipp nu när det ska knegas...:)

Per hade fixat med årets köttranson efter älgjakten medan vi var borta. När vi kom åkte han till en jobbarkompis! Ally var supertrött och somnade direkt vi kom hem... Jag har plockat lite här hemma. Tänt ljus och myst lite i min ensamhet till Solsidan. Love it!

Ang jobbstarten... Jag längtar! Har ett pirr i magen, känns nästan lite nervöst. Ska bli supergött och kul och komma igång igen. Skuldkänslorna över att lämna lilla skruttan har jag skjutit åt sidan för en stund... Kommer garanterat när jag måste väcka henne till möran! Visserligen börjar jag inte förrän 9:45, men hon är ju en tröttis.

Nu kommer min bätte hälft hem, redan?

God kväll...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar