torsdag 25 oktober 2012

Torsdag...

Gud va veckorna går fort, imorgon är det fredag. Jag jobbar 12-18 och sen är det ledig helg...:) Ska bli underbart gott.
Imorgon ska Ally vara hos sin farmor. Eftersom jag börjar sent och Per slutar tidigt kändes det onödigt att lämna henne på dagis för de fjuttiga timmarna.

Igår började jag inte förrän kl 15. Jag & lilla gumman hängde med mamma och Ida till Arvika på förmiddagen. Mamma skulle lämna blod och sen blev det en sväng på stan. En fika på City's hann vi med... Gissa om lilla monstret var nöjd? Lilla monstret fick också en påse kläder...:) Skräll. Bästa mormor sponsrade med ett superfint set med MUMIN, tack!! Jag köpte en body, ett par mysbyxor och rsggsockor.

När Per hämtade Ally idag hade han pratat med en fröken.
Idag hade det gått jätte bra:)
Hon tycker det är skönt när det inte är så mycket barn. Hon blir tydligen jätte arg och ledsen när de större barnen "håller" på med henne.
Eftersom hon är så liten är hon populär, men Ally gillar inte riktigt uppmärksamheten... Förhoppningsvis tycker dom snart att hon inte är så spännande. Nyhetens behag minskar nog! Dessutom så vänjer sig väl lilla skruttan också.

Igår fick jag ett nytt shampoo & balsam från Loreal (tror jag) av jobbet. Vi får varuprover till jobbet ibland och nu var det min tur att få en liten goodiebag.
Blev löjligt glad när chefen gav mig goodisarna:) You made my day!

Min garderob innehåller förtillfället bara fula och hemska kläder!! Därför unnade jag mig idag 2 toppar/blusar... Skulle behöva myyycket mer, men det får bli när jag får en ordentlig lön.

Natti natti...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar