fredag 12 oktober 2012

02:15

Ja det visar mobilens klocka i detta nu... Kan inte sova!! Så otroligt frustrerande.

Desiree hade på instagram lagt ut en blogg hon följer, Norrlandsmamman.
En mamma vars son begått mord, i bloggen berättar hon sina version och om sitt liv efter hans handlingar.

Jag blev fast och läste från början tills idag. Sen har jag googlat på mordet. Vissa detaljer framkom inte i bloggen och Nicke Nyfiken vill givetvis veta ALLT!:)
Hursomhelst, bra tidsfördriv!

Tankarna snutar för fullt i bollen, det är mord blandat med jobbrelaterat tjafs...
På måndag börjar jag jobba igen och tankarna är många!
Just nu funderar jag på hur man kan lösa platsen för vinterjackor på barn bättre... Och babybas! Herregud.

Eftersom jag är svinhungrig har jag precis varit nere och hämtat en näve pepparkakor (beroendeframkallande deluxe!!)
Jag såg mördare och våldtäktsmän i varenda fönster så jag fick äta uppe i sängen. Och nu stör jag mig på att det är smulor i sängen!!

NU ska jag försöka somna... Wish me luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar