onsdag 10 oktober 2012

Onsdag...

Hej på er!
Har nu kommit hem efter att ha lämnat lilla skruttan på dagis...
Hon mådde bättre idag, skönt! Man vill ju inte att hon ska missa flera av inskolningsdagarna.
När jag kom skulle dom gå upp i skogen och grilla pinnbröd...:) Idag var det kallt så nu har vi invigt nya overallen. Hon är så söt i den! Ser så liten ut:)

Vad ska jag fördriva tiden med då??? Hon skulle vara på dagis ända till kl 17... (om allt går bra vill säga!)
Ska iväg och luncha med systeryster vid 12, ska passa på och köpa mig en höstjacka också!
Sen tänker jag bara slappa, läsa en bok och äta godis... Låter som en bra id'e va??:)

Ikväll ska Per och jaktlaget iväg på hotellet på nån jägarkväll.. Denna kväll innebär mat & öl, så jag och Ally håller oss undan. Tänkte åka till mamma & pappa en sväng... Tigga lite mat där:)

Nu ska jag göra mig i ordning och äta frukost...
Ha en fin dag allesamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar