söndag 21 oktober 2012

Söndag...

Hej på er!
Hoppas helgen har varit bra...

Idag sov Ally till 8:30, tack för det!:) Efter lunch åkte Per till By för att fixa med några papper. Jag och Ally åkte med mina päron till centret. Blev en snabbis, eftersom min pappa är jordens mest stressade man (iaf när han är på ett köpcenter med folk).
Jag & Ally åkte en tur till By, så barnen fick busa lite!:)
Mamma bjöd på middag idag, mumsigt värre!!:) tusen tack för de. Min mormor var också där, kul å stri lite!

Nu har vi äntligen kommit hem. Jag spelar Bingolotto (!!!)
I ett mycket svagt ögonblick gick jag med på att prenumerera på lotter... Jösses. Känns i detta nu som bortkastade pengar. Inte en vinst.
Jag som hatar att förlora, har varit vansinnig redan. Programmet varar i en timme och mitt blodtryck har redan rusat iväg.
Per uppfattade min irritation, och frågade hur det gick...
Mitt svar blev kort och gott
-"jag ska bomba dom jävlarna"
Per uppfattade läget och förstod att det är bäst att hålla sig lugn. Han vet att min stubin är kort, men att det går snabbt över.
Värsta irritationen hade lagt sig, då visar de en ruta i tv:n... "har du inte fått bingo ikväll, ring 099-*******
Jäkla skojare, då kostar de 10 spänn/samtal, och skulle man vinna på det?? Skulle inte tro de va.
Nej, bingo på lokets tid var bra. Nu är det bara blajj!

Nu ska jag byta kanal...:) imorgon är det jobb igen... 8:30-16:45. Inventering av lagret står på agendan, hygglo!

Guten natt! (suverän skol-tyska!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar