tisdag 23 oktober 2012

Tisdag...

Hej på er!
Har krupit ner i vår stora, sköna säng nu... Äntligen! Det har varit en lång dag, som gått mycket fort trots allt. Och roligt har vi haft:)
Inventeringen gick super snabbt & smidigt. Klara före kl 23, när hände det sist? Tror aldrig det har hänt.

När jag kom hem gick jag in och snosade på lilla prinsessan som sov så gott. Tyvärr har hon blivit förkyld igen (jäkla dagisbaciller!!)
Idag hade hon varit lite "arg" på dagis. Imorgon måste jag reda ut varför hon är arg, jag blir knäpp på detta. Funderar och funderar, nu får fröken förklara närmare vad hon menar.

Fyndade 2 tunikor och 2 pyjamaser till Ally på kappahl idag. Halva reapriset var det, snacka om kalaspriser:) visar bilder imorgon.

Nu ska jag försöka sova, känner mig fortfarande lite speedad..:)
Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar