onsdag 15 augusti 2012

Vi överlevde...

Ja tänk att det kom ingen seriemördare inatt! Vi vaknade kl 9 och levde!:) Underbart. Ally hostade endel, så jag har inte sovit så bra, men vad gör de om hundra år?

Lilla fröken har varit på bushumör idag... Passar på medans pappa P är borta!
Hon har vanligtvis bara klättrat upp på första trappsteget. Idag stod hon på första så jag ställde mig bakom, och vilken fart de blev. Lilla räserråttan besteg trappen på 2 röda! Herregud! Jag är fortfarande i chock. Ni kan ju tänka er hur nöjd hon var med sin egna insats...:)

Lilla damen sover i vagnen nu, jag sitter i solstolen och läser Marie Ljubgstedts 3:e bok!

Ni har väl inte missat att villervalla har släppt höstnyheterna??:)
Och nu kan man även se me&i:s höstkollektion! Kolla in deras hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar