måndag 27 augusti 2012

För ett år sedan...

Då vaknade jag lite lätt förvirrad. Anledningen till detta var att jag önskat mig en inflyttning i huset till min födelsedag... Per slet som ett djur veckorna före min dag, och på självaste dagen D kunde vi ÄNTLIGEN sova första natten i nya, fina, underbara huset! Så när jag den 27/8-2011 vaknade hade vi sovit första natten.
Möbler fanns det dåligt med... En säng, en liten soffa på allrummet och ett köksbord m stolar var i princip det vi hade. Men det brydde man sig inte om då... Det blev ett senare problem!:)

Att vi heller inte hade vatten (!!!) bekom oss inte heller. Vi klarade oss ändå. Dock ska jag erkänna att det var en fröjd när vattnet började spruta ur kranarna... Och toaletterna framförallt. Eftersom jag var höggravid vid detta tillfälle kan ni ju tänka er hur många ggr jag var på toaletten!:)

Installerade och på plats kunde vi pusta ut... Nu kunde den lilla bebben komma när den behagade! Och lite drygt en månad efter inflyttning beslutade sig lilla knytet för att kika ut i världen!

Mycket har hänt på ett år. Det lilla knytet är snart ett år gammal och kryper och stapplar om vartannat. Vi har betydligt mer möbler och det känns nu som ett hem! Vårt hem...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar