måndag 27 augusti 2012

Måndag...

Hej på er!!
Länge sen jag bloggade nu, men tiden har inte räckt till i helgen...

Igår var det min tur att fylla år, 24 härliga vårar!:) Så hela dagen gick till att fixa, städa och göra tårtor inför eftermiddagens kalas.
Kalaset blev lyckat och jag fick så mycket fint & bra. Kunde inte vara bättre!!
Fick blommor, presentkort på expert, kicks, centret., pengar, en funktionströja från Nike, Björn Borg trosor, 2 underbara burkar från miljögården, ett våningsfat, ett par vita converse, en lancome mascara, 2 ljusstakar, greengates tekanna, dukar... Var det nåt mer tro??

Hursomhelst fick jag ihop presentkort nog för att äntligen köpa mig...
En systemkamera!!:))
Så det kan hända att jag köper en redan idag.
Tusen tack alla snälla för uppvaktningen! Och speciellt tack till bästa mamma som gjorde underbart goda efterrätter.

Mamma fixade efterrätten, men jag fixade käket. Pernilla tipsade mig för länge sen om en club sandwichtårta... Så till kalaset gjorde jag slag i saken och testade den. Den blev väldigt uppskattad, det blev inte många smulor kvar:) Lätt att göra också tycker jag. Eftersom jag bloggar på telefonen kan jag inte länka, men googla på club sandwich tårta. Receptet finns på Ica kurirens sida!:)

Den bästa presenten var nog ändå att lilla älsklingen numera traskar lite smått. Hennes små ben tar numera ganska många steg!!:)) STOLTA föräldrar här hemma vill jag lova.
Nu är det definitivt slut på friden...
Ally hade även köpt en egen present till sin mamma igår. Ett presentkort på kicks:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar