torsdag 30 augusti 2012

Torsdag...

Hej på er!
Gårdagens Karlstad-tur var trevlig...:) Ally hade inte tid att sova mer än 25 (!!!) minuter, så jag blev lite uppstressad för det. Men hon skötte sig bra trots allt!:) Jag shoppade lite, mest till A men en tröja till mig själv följde med hem... Ally fick en pop skaloverall till dagisstarten. Vilken smart overall måste jag säga, det är som en inneroverall inuti som man kan ta ut och då blir den tunnare. Så den kan användas både höst & vinter!:) Man fick 20% på valfri vara så då blev det ju överkomligt pris också!
Sen blev det några bodys, byxor, jeans, vantar, mössa. Vi måste börja förbereda oss inför dagisstart!:) Som förövrigt inte alls är långt borta. 1:a oktober börjar inskolningen på Droppen. Spännande!:)

Eftersom Ally inte sov mycket under dagen igår tog hon kvällen direkt vi kom hem... Och sov gott till 9:15 imorse!

Idag har vi haft Sarah på besök. En promenad hann vi med innan regnet öste ner. Lite fika, snack och bus med lillan blev det också! Sarah satt på golvet med A hela tiden, gissa om skitungen va nöjd?:)

Nu sover stumpan. Jag ska kura ihop mig under filten och läsa! Sämre kan man ha det!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar