lördag 11 augusti 2012

Lördag...

Får bli ett snabbt inlägg nu... Befinner mig just nu på Svanvägen i Åmot! Här pågår förfest inför Åmots parken... Jag kör nyktert idag, men det är lika kul för de!:) Just nu är det -Sofia dansar gogo! HG kör lite solo.. Ja jösses!
När 8 galna brudar dricker vin kan det inte bli mycket mer än massa skratt!

Att jag är nykter idag beror på sömnbrist och på tok för många nubbar igår! Eftersom vi var på Ullared igår blev det en raggardusch hemma innan vi slängde oss iväg till Köla. Givetvis anlände vi sist av alla, en timme sena! Men, ingen skada skedd. Vi hann till maten iaf. Sen var det igång, det var snapsvisor och kräftor!
Tror de flesta blev ganska beruskade!:)
Hade hursomhelst en superrolig kväll... Mindre kul idag! Ally kom hem 8:30, kan säga att jag trodde jag skulle dö när klockan ringde. Som tur är hon snäll, så vi har överlevt dagen. Har inte blivit många knop på mig. Per har dock hjälpt sin pappa med takstolar å grävt.

Nu, åter till festen!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar