tisdag 14 augusti 2012

Natti Natti...

Tänkte att jag skriver några rader innan jag stänger de blå för idag... Eftersom jag sover ensam (Ally är hemma förstås, men utan min käre sambo) vill jag härmed deklarera min våghalsighet!
Detta är första gången jag sover ensam, och jag är livrädd... Har aldrig varit så noga med å stänga fönster & låsa dörrar. Men jag ska klara detta, herregud jag är ju vuxen nu!:)

Vi har varit i Åmot hela dagen. Gottat oss i solen, gått promenader, besökt min mormor och myst! Lilla fisen somnade supersnabbt idag. Så jag har läst ut den andra Marie Ljungstedt boken... Inte så smart och läsa en kriminalare fram till midnatt när man ska sova själv!!

Nu ska jag släcka lampan i hopp om att John Blund kommer snabbt ikväll.
Imorgon är det endag närmare att den saknade sambon kommer hem...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar