tisdag 28 augusti 2012

Tisdag...

Hejsan!

Idag fick jag sovmorgon, ända till 9:30!:) Underbart... Ally kom i säng sent igår vilket resulterade i lite sovmorgon.
Igår köpte jag en systemkamera... Så nu kan jag lova er att jag har fullt upp! Värsta papparazzin!:) Ally verkar redan trött på att agera modell.

Igår eftermiddag/kväll var vi nere hos A:s farmor & farfar. Per snickrade och vi hängde med farmor. Kusinerna var också på plats ett tag... Alla 3 flickor fick agera modell!:)
Ally fick med sig en påse kläder som farmor köpt t henne. 2 bodys, leggings, byxor, mysdress och ett par överdragsbyxor!:) tusen tack!!

Nu ska lilla damen sova... Själv ska jag börja på en ny Marie ljungstedt bok!!:) Ihopkurad under filten med lite gottis...:) livet är underbart.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar