fredag 17 augusti 2012

Nytt till lilla skruttan...

Ja lilla damen växer ju så det knakar... Efter BVC besöket kan jag meddela att Ally väger nu 9,7 kg och är 73,5 cm lång! Lilla skruttan som alltid legat under "strecket" ligger nu över!:) Stora tjejen!

Ally har ju en förfärlig hosta när hon sover ( aldrig under dagen, då snorar hon bara). Så jag, Ally och mamma åkte till Charlottenberg igår em och köpte hostmedicin.
Sen fick hon lite nya kläder också. Finns massa fint i butikerna nu!

Mamma bjöd på grillat igår innan jag & Ally tackade för oss! När vi kom hem somnade A nästan direkt. Jag läste lite, men ögonlocken blev snabbt tunga... Så kl 22 hoppade jag nyduschad i säng och somnade bums!:) Ändå var jag trött när älsklingen började stri på sitt rum vid åtta... Konstigt!:)

Allt som är på bilderna köptes inte igår. Dessutom så har hon fått lite av andra... Kusinerna Moa & Minna kom med Alfons klänningen å mysbyxor. Sen hade vi Matilda, Micke & William på besök för några veckor sen. Dom hade med sig ett par cerise tights och matchade tunika!:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar