lördag 4 augusti 2012

Lördag...

Hejsan!
Satt och knåpade ihop ett inlägg igår, men det bara försvann?? Så då sket jag i de;)

Vad som hände igår kommer jag i skrivande stund inte på. Vi var och fikade på lögarberga en sväng med lite släktingar. Per satt i grävmaskinen hela dagen lååång!:) Sen fick vi besök av Ida, Emil & Theo. När dom åkt hem lagade vi lite mat och kosade oss. Ally sov inte så mycket under dagen så hon tog tidig kväll...
Ni som känner Perra vet ju att morgonen är INTE hans bästa tid på dygnet. Men när det stod en grävmaskin ute på backen då jäklar var det fart på gubben, kl 05:20 durade han igång!!:)

Imorse gav A oss sovmorgon t kl 10... Underbart! Per har pratat med en polare hela förmiddagen ( å han klagar på att tjejer strir!!!) Jag, Ida och barnen åkte på centret en sväng. Lite kaos, och jag kan säga som så att en unge räcker! Omg. Lite shopping och en lunch på mc donalds hann vi med iaf!

Ikväll ska vi grilla här hemma. Så jag bör gå och fixa lite nu! Ska även köra in 2 sköna bönor till Arvika så det är bråttom bråttom!:)

Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar