onsdag 1 augusti 2012

Nöjd tjej...

Sitter i köket, hör hela vägen hit hur lilla damen nöjt snattrar på fyrhjulingen!:) Per tog med sig A ner till hennes farmor & farfar en snabbis. Vi är bjudna på fika, och P skulle nu kolla upp vilken tid!

Här hemma grejar vi med gräsmattan idag. Jag plockar sten (finns förbannat mycket) och Per åker runt på fyrhjulingen med något jagvetintevad bakom!
Har klämt tummen mellan några bumlingar, så mitt humör har väl varit lite instabilt. Har aldrig önskat att Ally ska vakna så mycket som jag gjorde förut!:)
När lilla fröken har varit vaken har jag & hon varit inne och grejat. Tvättat tomt i korgarna och en av oss har plockat ihop. Den yngsta i familjen rotar ut ALLT för tillfället! Tror hon försöker få mig till ett psykbryt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar