torsdag 23 augusti 2012

Torsdag...

Hej på er!!
Idag fick jag en rejäl sovmorgon, ända till 9;30, tack lilla älsklingen för det!
Vi dammsög lite på övervåningen, bäddade, fixade oss och käkade... Sen slängde vi oss iväg till By.

Så nu befinner vi oss hos Ida & Theo. Ally ska ta en liten lur nu, så jag ska försöka lära mig instagram...
Om du vill följa mig där heter jag Johannakiiveri. Orginellt och bra va??:)

Vi ska och fika med mamma/mormor sen när A vaknat till liv. Annars har vi inga speciella planer...
Ska till Norge ikväll och hämta Perra. Han skulle till nån och rita sitt älskade garage/uthus! Så jag och Ally Bally får agera chaufför.

Igårkväll satt vi och googlade lite olika uterum & punschverandor. Jag hittade snabbt en favorit... Vad tycker ni??:) Visst är det underbart! Per har talat om ditten & datten, bl.a. att vi inte ska ha sånt tak osv... Men här får ni en liten inspirationsbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar