fredag 24 augusti 2012

Fredag...

Hej på er!
Vilket otroligt tråkigt väder vi vaknade upp till idag... Nu verkar det dock spricka upp lite!:)

Jag & Ally har myst lite nu på förmiddagen. Har inte varit nån vidare fart på oss! Nu sover lilla fröken, själv försöker jag fördriva tiden bäst jag kan. Spelar lite wordfeud... Men mina motståndare "otursfisken" (som förövrigt inledde spelet med ordet FES) och "wctuppen" bjuder inte upp till nån direkt match. Och då ska ni veta att jag är ganska dålig på wf!

Har jag berättat att Ally äntligen sover hela nätter?? Bättre sent än aldrig!:) Hon har blivit lite Skalman.
Hon vaknar vid 8-9, sover vid 11, sover igen vid 15 och lägger sig runt 20.
Hennes sovstunder under dagen brukar vara ca 1,5 timme/gång.


Jag älskar förövrigt instagram...:) Man kan göra så fina effekter! Här kommer mina första bilder på instagram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar