måndag 13 augusti 2012

Måndag...

Hej på er!
Precis när jag skulle publicera ett lååångt inlägg lyckades jag radera det! Blir så irriterad på mig själv.
Jag har precis varit uppe och nattat en trött liten fröken. En liten olycka i köket ikväll resulterade i ett litet tjack i ögonbrynet!:( Stackars lilla. Tänk om man kunde ta deras onda!

Igår hade vi en riktig slappardag. En snorig näsa hos den ungsta familjemedlemmen resulterade i en bråkig natt, lördag-söndag. Så vi behövde vila upp oss lite! Jag läste varenda ledig sekund... Har börjat läsa Marie Ljungstedts böcker, så bra!!
Jag, syrran och barnen var i lekparken en sväng.. Gissa om kidsen va nöjda! Fika och massa lek..:)
Sen hade vi besök av farmor Karin på kvällskvisten. Blev lite aktivitet ändå när jag tänker till.

Idag inledde vi dagen med att plocka lite här hemma. Sen fick vi slänga oss iväg till Arvika en snabbis. Per hade lånat en grej på hyrmaskiner som vi fick lämna tillbaka. Påväg hem stannade vi till i Åmot hos mormor Anneli. Ally somnade direkt vi kom dit så vi satte oss i solen. Dock gick den i moln nästan dirket så vi fick gå in! När A vaknade hade jag & mamma bestämt att vi skulle åka till Arvika (igen!) och köpa en iPhone till henne. Så nu är morsan innehavare till "en tåkken däre modern telefon". :)

När Per kom hem käkade vi lite och A sov en stund. Åkte till Åmot och lämnade lilla skruttis för en sväng till Ch-berg. Eftersom vi skulle köpa nya utemöbler fick vi låna pappas bil.
Tack mamma & pappa för lånet av bil och barnpassning!:)

Min käre sambo ska lämna vår skuta för att jobba några dagar i Oslo, så vi ska ungås lite nu.


Nya utegruppen...:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar