söndag 30 september 2012

Söndag...

Jösses så trött jag blev, men att blogga före läggdags är ett måste!:)

Idag lämnade vi Ally hos farmor & farfar. Vi skulle iväg och köpa födelsedagspresenter till lilla damen. Hade tänkt ta med henne, men hon var såå himla trött. Så vi lämnade av henne och hon hade somnat direkt och sov tills Per hämtade henne! Lyckat att hon sov till kl 19 när vi ska upp på DAGIS imorgon.

Lite leksaker inköptes. Jag köpte även kläder inför morgondagens fotografering:) Ally fick vara modell på kvällskvisten, hjälp så söt!
Jag sprang inom Panduro och köpte tyg också... 3 meter tyg rikare, nu ska det bara sys. Jag som är så dålig! Kommer sluta i katastrof, i promise!!
Var djärv och köpte tyg i turkost...:)

Nu ska jag sova... Imorgon bär det iväg till Bysjön. Vi ska vara där till 9, vilket innebär att jag måste väcka lillan och försöka komma i tid... Wish me luck!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar