onsdag 19 september 2012

God morgon!

Blev visst inget inlägg för mig igår...

Igår hade vi besök under dagen, syrran va här och så kom Line & Emil en tur... Trevligt! Jag, Line & barnen skulle ut på promenad, men regn och punka på vagnen gjorde att den planen gick i stöpet...
När pappa P kom hem blev det middag. Ally vaknade när vi hade käkat upp och var kosesjuk, så hon satt & låg i pappas knä och kollade på teletubbies...:) Mr ville sätta ett fönsterfoder på stugan så jag och lilla fisen åkte till By och sällskapade Ida & Theo.

När vi kom hem blev det pyjamas och välling för en trött liten dam. Vi la henne runt kl 8, och hon somnade nästan direkt.

Vet inte om det är tänderna som spökar eller vad, men hon verkar trött mest hela tiden... Trött redan när hon vaknar!? Konstigt...

Efter morgonmys med en trött liten tjej är det nu dags att stiga upp... Dagens väder förstör mitt tänkta målande av ett fönsterfoder!!:( Typiskt. Hoppas det håller uppe lite under dagen, det går ju på 5 minuter bara jag gör det!!

Ha en fin dag allesamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar