tisdag 4 september 2012

Tisdag...

God morgon på er!
Jag ligger i sängen och drar mig, väntar på att lilla damen ska slå upp de blå...

Igår var vi och lunchade med Pernilla & Johanna. Trevligt!:) Allys humör var dock sådär, så nån värre mer matro infann sig inte direkt.

Hon somnade direkt vi kom hem, då satte jag mig ute och läste lite.
När pappa P kom hem var Ally på sitt sämsta humör, gnällde och skrek. Eftersom att tänderna äntligen (2 st framtänder) har spruckit igenom så är det ju det som spökar. Stackars lilla!
Men en Alvedon i rumpen och lite gröt gjorde susen...:) Då blev hon sitt vanliga, glada jag igen.

Jag åkte på zumba i Hammar igår. Eftersom sommaren har varit så slapp behöver jag röra på mig lite.
Och hjälp va svårt det var. Ett nytt program, som var mkt mer avancerat... Men förhoppningsvis lär jag mig:)
Låtarna var mkt bättre denna gång iaf!

Mamma, Ida & Theo... Hoppas ni får bra väder på Mallis idag! Saknar er...

Nu börjar lilla fisen vakna till liv... Dags att gå upp!:)
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar