torsdag 13 september 2012

Torsdag...

Hej på er!
Härligt höstväder idag!:)

Jag och Ally har varit i Arvika med mamma på förmiddagen. Blev dock inga inköp! En fika på Citys fick det bli. Ally fick smaka bulle, så gott!!

När vi kom hem fick Ally mat, och somnade sedan bums i vagnen. Jag passade på att måla några strök på kåken. Blev inte så mycket, ställningen måste flyttas (igen!!). Men lite färg fick jag kleta iaf, skulle behöva vara några (typ 50) cm längre också. Mina 160 är inte så mycket att komma med!

Igårkväll var vi i Tälle och gratulerade William som fyllt 9 år! Att köpa present till en kille i den åldern var verkligen inte lätt.. Men ett par Björn Borg kallingar och en Levis t-shirt verkade gå hem!:) Ally tyckte det var kul å va på kalas...:)
Hon somnade nästan direkt vi kom hem och sov till 10 imorse. Dock vaknade hon flera gånger under natten och gråt, misstänker att det var tänderna som var lite jobbiga!

Nu ska jag börja med dagens middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar