lördag 29 september 2012

Karlstad..

Hejsan!
Igår hade jag och systeryster heldag i Karlstad... En tur in t Karlstad, Ikea, Bergvik och babyproffsen fick vi till:) Och endel shoppat blev det...
Har fortfarande lite presenter kvar till lilla prinsessan, men har betat av några iaf!:)

Kan tipsa er om en kanon butik, Pricken heter det och ligger i Haga! Gångavstånd från city. De säljer villervalla, geggamoja, Nova star, kids concept m.m
Massa fint!!!:)

Idag har jag & Ally varit på centret en snabbis. Jag och mina fina arbetskamrater ska till Lovisa som fyllt 30 härliga år ikväll, klädkoden är rosa då jag behövde något nytt!
Köpte även med tyg till Allys dockvagga, farmor Karin skulle hjälpa oss sy.
Sista anhalten blev maxi mat, köpte lite fika. Nu befinner vi oss hos Ida & Theo. Mätta på fika ska vi snart åka hemöver. Det är sovdags för lilla fisen!

Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar