onsdag 26 september 2012

Onsdag...

Hej på er!

Idag hade jag klockan på ringning 06:45, mitt i natten kändes det som!:) Besiktning av bilskrället stod på agendan.
Var där i god tid, satt och kollade på mobilen och när jag kollar upp står det med stora bokstäver SKO986!! Visste inte riktigt hur länge det hade stått så lite panik fick jag... Gasade upp bilen, som en riktig tant, typ 6000 varv!! och körde in genom porten. Var helt övertygad om att jag inte skulle kunna köra in utan att skrapa i nåt, men de gick bra!:)
Tyvärr var det en spindelled som var glapp, så nu ska den inlämnas på mekonomen. Tråkiga pengar!!

När jag kom hem sov mina gryn fortfarande.. Dock vaknade lilla skruttan ganska snart. När jag lyfte upp henne var hon sjöblöt!! Hon hade kissar igenom och det med besked. Pyjamas och sängkläder åkte i maskinen direkt!

En sväng till Ch-berg har vi hunnit med också. Per klippte sig, jag snackade med chefen och en fika klämde vi ner!:)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar