söndag 23 september 2012

Söndag...

Jag har haft noll bloggsug i helgen. Kan bero på att helgen har varit såå händelsefattig det bara går. En karl med ryggont har slackat ner tempot här hemma. Har inte blivit många knop vill jag lova...

Igår var höjdpunkten pizza med min familj på kvällskvisten höjdpunkten. Annars var vi bara hemma och gick varandra på nerverna!:)

Idag har vi åtminstonde haft lite besök. Allys farfar & farbror var här och drack kaffe. När dom gått kom min farmor & farfar! Har inte sett dom på hela sommaren så det var kul!!:) Dom hade tyckte Ally hade blivit så stor.

I eftermiddag spände vi fast Lilla donnan i hennes trehjuling och traskade ner till hennes farmor & farfar!
Godingen tyckte det var såå busigt och roligt att åka cykel... Skrattade hela tiden!

Ikväll har vi verkligen levt grävlingliv... Ingen av oss har orkat åka och handla vilket ledde till bryderier när magen kurrade!
Det har ALDRIG varit så tomt i ett kylskåp, inte i frys eller skafferi heller för den delen.
Det hela slutade med 1/3-dels påse pommes, 1 hamburgare, ett paket bacon och några ägg att dela på!!!:)
Middagen kändes såå fattig, vi skrattade mellan tuggorna!:)

Imorgon är det jag som åker på Konsum. Eftersom Per är hemma denna vecka tänker jag passa på att åka själv. Lyxigt!!:) Att inte behöva ha med Ally Bally för en gångs skull innebär en känsla av välbefinnande! Att det dessutom kommer handlas på sambons kort gör det hela kalas!:)

På bilderna nedan sitter Ally och kollar på teletubbies med pappa Per. Perra blir helt knäckt på:
-"en dag i teletubbie land"... HAHA!

Nu ska jag servera min sambo en kopp te i mina fina greengate koppar!

Natti natti...

Som vanligt hoppar bilderna hejvilt här på bloggen!!!:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar