måndag 10 september 2012

Måndag...

Hej på er!
Hoppas veckans första dag har varit till belåtenhet!

Idag kom mormor/mamma hit på förmiddagen. Ally sov till att börja med så vi fördrev tiden med att ladda hem appar t mor:) När Ally vaknade till liv efter ett par timmars sömn åkte vi t Ch-berg en snabbis. Åkte på sportshopen, mamma skulle byta en grej. Sen vidare på centret... Blev ett besök hos moster/syster. Äntligen hade mina vita converse kommit, lycklig tjej!!:) sen maximat för lite nödvändigheter. Ally var lite kinkig så vi fick snabba oss!

Väl hemma somnade Ally efter lite mat i magen. Jag gick ut och målade lite pynt som Per satt upp! Vilket kunde kostat mig livet... Stegen som jag stog på välte, och jag och färgburken kom efter. Som tur var landade jag först på en bänk, så fallet dämpades rejält! Thank god. Färgburken däremot klarade inte smällen, och man kan väl säga som så att den är numera avliden.
Stengången är numera vitspräcklig!;)

När Per kom hem åkte vi och hämtade en gungställning som farmor Karin ordnat och köpt till Ally. Vi skulle ha med lilla prinsessan, men farmor kom hit och hämtade lilla skruttan. Tyckte det var bättre om hon fick vara med henne!:) och Ally var helnöjd.

Nu ligger jag helt slut i sängen, nyduschad och fräsch! Har varit på zumba och svettats järnet ikväll.
Det var så kul idag!! Längtar redan till nästa måndag...:)
Extra kul med nya outfit också. Tack bästa mamma för linnet!!:)

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar