torsdag 20 september 2012

Torsdag...

I några minuter till gäller min rubrik... Det finns för mig en "drog" ,nämligen harpan på datorn.
Jag spelar, spelar och spelar. Per tröttnade för över en timme sen och gick och la sig. Jag blir som besatt när jag väl börjar lira, och jakten på en vinstprocent som ska blinka 15% gör mig manisk. 15% btw, då kan ni tänka hur många gånger jag startar om spelet då jag inte har några fler möjliga drag! Just nu är jag uppe i 530 spelade omgångar, sjukt!

Hursomhelst, ett vändans bra tidsfördriv!:) Try it out.

En kort summering av vad som skett sen sist.
Igår var vi i By och fikade med Ida, Theo, Sandra & Nanny. Trevligt:) Ally hänger på de stora barnen och tycker dom är såå roliga nu. Stod bredvid och skrattade när dom bara pratade, tokunge!:)

Idag sov vi till kl 10, sen filade vi lite här hemma. Åkte på Konsum och inhandlade fika! Farmor Karin hade lunch när vi kom dit så vi fick följa med bak på rastrummet. Ally gick som en tornado där... Och charmade de flesta!:)
Theo, Ida & Mamma kom på fika förut, trevligt!!:) pappa tittade även in en snabbis efter jobbet.

Ikväll har vi varit på centret en tur... Jag har nu köpt en foundation och ett puder, lägger upp en bild imorn. På kicks får man nu en värdecheck värd 100:- för varje 500:- man handlar för, såå jag blev några värdecheckar rikare!:) De ska spenderas på ett underbart fint läppstift/glans från Chanel...

Apropå sovmorgon... Har funderat mycket kring det här med att gå upp tidigt igen... Förstår verkligen inte hur vi ska orka upp på morgonen! Vi är ju så sega i starten här hemma. Vi kommer behöva sätta väckarklockan på mitt i natten för att hinna med!

Nu ska jag krypa ner bredvid min snarkande, stora fis!
Natti natti...

Imorgon kommer en liten händelse återberättas. Orkar inte skriva den nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar