söndag 2 september 2012

Lördag...

God kväll!
Hoppas ni har haft en bra dag. Det fina vädret har haft en positiv inverkan på oss... Vi har grejat lite på huset idag... Målat lite, satt underfoder, ett fönsterfoder! Så Ally har hängt med farmor ett par timmar under dagen.

Ikväll lämpade vi av Ally hos farmor & farfar för övernattning. Jag & Per har varit i Arvika. Kollat på bio och käkat:) Mys!
Väl hemma saknar vi dock lilla dockan. Jag funderade starkt på att hämta hem henne, men Mr P tyckte inte att det var ett alternativ. Dels för att Bus sover och för att farmor blev överlycklig när vi frågade om hon fick slagga över. Så jag får vackert vänta tills imorn.

Nu sitter min kära mor, systeryster och Theo på planet till Mallorca...
Vi hade dom här förut på glassfika och vinkade hejdå. Jag är enormt avundsjuk på att dom ska få sola, bada och gotta sig!!

Eftersom mamma ska på tur bjöd hon oss på mat igår. Hemgjord pizza och blåbärspaj... Mums!!
Ally hade så roligt ute i gruset så hon hoppade över eftermiddags sovningen! Hon hjälpte även morfar med lite dränering:) Helnöjd skitunge, som förövrigt var mer än skitig när vi lekt färdigt... Ett bad fick det bli innan vi åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar