tisdag 4 december 2012

Tisdag...

Hej på er!
Har hållt mig länge från att skriva detta (eftersom ALLA andra skriver om det överallt) men fyy fasiken va kallt det är!! Och nu ikväll har det börjat snöa... Jösses! Nu ska det både skrapas is och sopas snö...:( Vill inte, vill inte!
Som om det inte är stressigt nog när vi ska iväg på morgonen...:)

Hursomhelst har vi idag trotsat kylan och begett oss utanför dörren. Ally hade tid på BVC, sprutor och kontroll stod på schemat. A gråt ganska mycket och var inte alls lika samarbetsvillig som önskat. En svett morsa och en ilsken unge lämnade lokalen efter 20 ehum, intensiva minuter. Iofs förstår jag om hon blir arg, dessa sprutorna är inte att leka med... Däremot sken hon som en sol direkt vi kom ut till bilen! Lilla skitungen:)

Åkte till åmot och träffade Theo, mormor & Ida. Theo är nyopererad men det märktes inte:) Hoppas han blir bättre nu!
Väl hemma gjorde vi lite mat och lekte. Blev en tidig kväll på lillan så jag åkte t Ch-berg och inhandlade lite småtteri. Bl.a. en tröja till mig själv, för det är jag värd, och dammsugspåsar, för det är hemmet värt och några vinklar till en hylla...:)

Imorgon jobbar jag 12-21, ja ni läste rätt... Hela december månad har Ch-bergs shoppingscenter öppet till 21. Välkomna att göra mig sällskap!:)

Nu ska jag koka lite ägg innan jag tar kvällen... God kväll!

1 kommentar:

  1. Åh stackars liten :( Tur att det inte är såå ofta sprutorna ska tas..

    SvaraRadera