fredag 7 december 2012

Fredag...

Hejsan!
Just nu sitter jag i soffan och ser på min lilla råtta som leker på golvet.. Leker är förövrigt ett finare kall för å dra ut varenda pinal som finns i detta hus...:)
Jag har och plocka med kan jag lova!
Per är och tränar så vi har det lugnt och skönt!:)

Har varit i Ch-berg i eftermiddag. Köpte mig en klänning, lite kläder till Ally, lite pynt och godis!
Var på rusta innan vi åkte hem. Köpte en ljusslinga som vi ska ha i en gran ute, slank med lite stearinljus också. Betalade och tackade för mig. Kom till bilen och givetvis hade jag glömt sakerna... Gick tillbaka lite skamsen, plockade i mina fynd i påsen. Fick samtidigt bekänna min tankspriddhet till 2 bekanta som stod i kön och skrattade åt mig. Herregud, vilken virrmaja!:) men han i kassan slog fast att jag inte var den enda!

Nu börjar lilla råttan bli trött, då kan hon tänka sig och kosa sig lite i mitt knä... Det är fredagsmys på hög nivå!

Trevlig helg..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar