söndag 30 december 2012

Söndag...

Hej på er!
Passar på och kluddar ner några rader medans det är lugnt här hemma... Ally sover sin första lur för dagen och Mr är och tvättar fyrhjulingen (han skulle även spruta av min bil). Själv har jag krupit ner under täcket med en ny bok. Underbart! Ska bli mycket mysigt.

Var iväg en snabbis på gymmet igår... Fick något infall, men ångrade mig ganska snabbt. Kom dit och allt var bara mörkt och läskigt!:s
Eftersom vanliga människor inte tränar 20:30 på en lördag kväll var jag ensam på det där stället.
Blev lite problematiskt med övningarna eftersom jag inte kunde vända ryggen mot dörren (var övertygad om att det skulle komma in en mördare å ta mig).
Så jag packade ihop efter 15 minuter. Gör ett nytt försök ikväll med fröken Nilsson som sällskap!:)

Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar