fredag 21 december 2012

Fredag...

Hej på er!:)
Julen närmar sig med stormsteg så idag på min lediga dag ska det köpas klappar i Karlstad... Har med mig Mr P också!:) Jag bloggar nu, men kan inte riktigt koncentrera mig... Tycker han kör lite väl snabbt osv osv! (han tycker mina förmaningar är skit jobbiga, men va fasen!!)
Ally lämnade vi hos farmor vid 10:30, sen ska mormor hämta henne där när hon vaknat efter nattjobb sovning.
Tur vi har snälla päron som hjälper oss! Hade inte varit nån höjdare å ha med lilla speedy i Karlstad idag. Jag tror liksom inte vi är ensamma i affärerna såhär löningsfredagen före jul!:)

Jag är ledig idag, jobbar hela helgen... Sen är det julledigt i 2 dagar:) lite skillnad för sambon som är julledigt i typ 2 veckor! Livet är inte alltid rättvist.

Ha en bra dag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar