fredag 14 december 2012

Fredag...

Ojojoj många dagar utan ett levnadstecken från mig här på bloggen!:(

Tisdag: Var hemma och vabbade med en magsjuk tjej. Hälsade på mamma & pappa på kvällen.
Onsdag: lämnade sjuklingen hos hennes farmor och jobbade.
Torsdag: LEDIG! Luciafirande med lillan på dagis.
Fredag: LEDIG! Har det gott...:)

Ja som ni läste har Ally varit sjuk. Magsjukan drabbade det lilla livet i måndags... Det konstiga var att hon var så himla pigg?!?! Märktes inte på varken humöret eller sömnen att hon var sjuk... Antal blöjbyten och stanken märktes dock!!:)
Var hemma på tisdagen, men på onsdagen kunde farmor ta hand om
A så jag fick jobba. Rean har börjat smått och massa kunder, så att jag ska vara borta passar sig inte just nu.

Igår var vi lediga hela familjen. Hade en riktig mys dag och gjorde inget speciellt. Kl 16 begav vi oss till dagis... Lucia firande stod på schemat! Och så duktiga dom är de små grynen...:) Ally satt i frökens knä, gick bra ända tills hon blev rädd för något... Då var pappas knä mycket bättre!:)

Fick låna en kabel så jag kunde föra över bilder från kameran till datorn, så nu har jag äntligen beställt julkort...:) Seeeeg som jag är! Så om ni inte får era innan jul, håll ut, de kommer!

Idag har vi också varit lediga hela högen... Slappat återigen, dock har jag plockat undan de värsta!:)
Ikväll kommer Pers kompis Pär hit. De ska sätta lite lister och dricka öl, så jag får väl serva killarna antar jag.
Slappa i soffan också kanske...:) Det är min specialité nu förtiden känner jag!

I helgen blir det jobb på mig... Räknar med MASSA folk! Kuuuul...:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar