lördag 29 december 2012

Lördag..

Hej hå!!
Igår åkte jag, mamma och Ally till Karlstad... Mor skulle köpa en ny byrå t hallen så jag och Ally följde med som sällskap. Lilla fröken skötte sig exemplariskt så det blev en trevlig tur! Blev bara några små inköp för min del...
Mamma bjöd även hela skocken på våfflor igår kväll... Gött!:)

Imorse fick vi sovmorgon... Segade oss på förmiddagen. Åt frukost och såg på skidor!:)
Åkte en sväng t ch-berg själv. Köpte 3 kuddar på hjärtliga rum, de hade 50% på alla julsaker så jag fyndade. Ett par nya adidas träningsskor köpte jag också!!! Så nu jäklar ska det börja tränas... Ska försöka komma iväg imorgon!:)

I eftermiddag har jag städat ut julen. Något pynt och nån stake är kvar men de mesta är borta..:) Var sjukt trött på det röda, så nu är de vitt igen!

Ikväll blir det pizzamys med systeryster m familj! Kos.

Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar