fredag 28 december 2012

Fredag...

Hej på er!
Dagarna springer iväg, och efter 2 dagars jobbande är det nu dags för långhelg!!:) Underbart.
Vi har haft rea i butiken nu och hjälp vilket rot det blir... Så det ska bli skönt med lite ledigt!

Idag skiner solen för fullt, vilken lycka! Ally har sovit hos mormor & morfar inatt så henne ska jag hämta om ett litet tag... Ska bara handla lite först!
Per är med grabbarna och tränar nu, så jag har sängen för mig själv. Gött!:)

På juldagen var vi i Åmot och åt julmat. Jag och Ids gick ut och åkte pulka med våra små gryn... Gissa om dom va nöjda??:) Ally satt och skrattade mest hela tiden. Så idag ska vi inhandla en pulka.
Ett träningskort t mammuten i familjen ska vi ha också... Måste verkligen komma igång nu!

Nu ska jag göra mig i ordning!
Ha en härlig dag..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar