onsdag 19 december 2012

Onsdag...

Hejsan!
Äntligen kommer ett inlägg... Har varit mycket på slutet, varken tid eller ork har funnits till bloggen!

Men idag är jag ledigt... Fick sovmorgon av lilla rumpan idag, skönt!

I måndags började vi kl 07 på jobbet... Rean har börjat i butiken så skynda fynda!:) Var förövrigt supertrött när klockan ringde 05:15! Om jag ansåg mig trött så var det ingenting emot lilla damen... Uff, dåligt samvete över å väcka henne "mitt i natten" :)

Igår jobbade jag. Efter jobbet var det snabbt hem, fixa lite med julkorten och vid 18:30 bar det iväg mot Lässerud!
Kari styrde upp en mysig tjejkväll med massa prat, god mat och härligt umgänge! Så otroligt kul och välbehövligt...:) Tack finaste du för en superb kväll!
Var 2 bebisar med, lille Lowe 10 veckor och pyttelilla Lia 2 veckor... Så givetvis passade jag på å snosa lite på de små sötnosarna!:)

Idag har jag varit med mamma och handlat julmat. Eftersom vi har det så lyxigt och blir bjudna på käk lite härodär så behövde inte jag köpa nåt speciellt!:) me like!

Nu är Per och tränar, lilla skruttan leker lite och ser på Disney channel emellanåt. Själv ligger jag i soffkroken och försöker njuta lite av tillvaron. MEN det är så mycket jag "borde" göra. Och det blir ingenting, helt otroligt störande.
Får försöka bocka av några "punkter" när P kommer hem.

Ha det bra!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar