torsdag 22 december 2011

Torsdag

Hej!!

Jag & Ally sov som vanligt till kl 10. Sedan blev de mys i sängen i en timme innan vi klev upp och gjorde oss iordning. Vi skulle med mamma till Charlottenberg för att handla julmat & några klappar.
I Ch-berg blev det lite shopping... Jag skulle inte köpa nåt, men nog fick jag med mig 3 ljusstakar och en klänning till Lilla A hem. (Till mitt försvar kan jag säga att såna ljusstakar har jag velat ha läääänge).
Tänk så snabbt tiden går när man är på centret, kan lätt spendera en halv dag på stället.

När vi kom hem var Per redan hemma. Han har tagit lite julledigt nu. Skönt å ha honom hemma ett tag...:)
Ikväll har tiden runnit i väg. Har käkat lite, hängt tvätt och pysslat lite...

Snart ska Per & svärfar Dan hämta två sängar. En säng ska stå på "gästrummet" & den andra är en utdragssäng som Ally ska ha på sitt rum. Ska bli skönt å få en säng till gästrummet. Vi får nattgäster på nyår och då är det skönt om sängen är på plats tills dess. Ally har inget behov av sin säng ännu, men den kommer bli en fin dekoration i rummet...:) Bilder kommer...


Dessa snygga ljusstakar köptes på Mansion/affection för resp. 89:- & 99:-
FYND!!


En förebild på Allys rum. Förhoppningsvis blir det bättre med utdragssängen!!:)
Den lilla gungstolen är en present från Familjen Portén, så fin!!

Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar